Retourneren

Het kan voorkomen dat je niet tevreden bent met je aankoop. Wanneer dit het geval is, kun je je aankoop binnen 30 dagen, ingaande de dag na ontvangst van je aankoop retourneren.
De kosten voor het retourneren zijn voor de klant zelf.
Het product kan alleen ongebruikt en in originele verpakking geretourneerd worden.
Indien het pakket zonder retourformulier wordt geretourneerd, kunnen wij het aankoopbedrag helaas niet terugstorten.

Retourvoorwaarden:
- Het product mag geen gebruikssporen bevatten.
- Het product mag niet beschadigd zijn.
- Het product dient in originele verpakking, binnen 30 dagen worden teruggestuurd.
- Het product dient compleet te worden geretourneerd.

Hoe kan ik mijn product retourneren?
- Check de retourvoorwaarden hierboven:
- Download het retourformulier hier.
- Vul het retourformulier volledig in.
- Verstuur het product naar onderstaand adres.
- Let op: De verzendkosten zijn voor eigen rekening.

Let op: Als het retourtje niet voldoet aan bovenstaande voorwaarden, kunnen wij het aankoopbedrag niet terugstorten.

Bestelling niet ontvangen?
Deze vraag krijgen wij vaak. Wij checken dan altijd direct het tracking nummer. 9 van de 10 keer zien wij dat er niemand thuis was toen het werd bezorgd. Het pakket wordt dan bij het dichtstbijzijnde postkantoor afgeleverd of bij één van de buren. Als je het pakket niet binnen een aantal dagen ophaalt bij het postkantoor, wordt het pakket teruggestuurd naar ons kantoor.

Beschadigd, defect, of foutief artikel ontvangen?
Heb je een beschadigd, defect of foutief artikel ontvangen? Stuur alsjeblieft een e-mail met je naam, adres, telefoon- en ordernummer, en een toelichting op het door jou geconstateerde gebrek en zo mogelijk een foto naar onze klantenservice: info@scoringright.nl. Wij proberen de kwestie dan namelijk, indien mogelijk, voor je op te lossen zonder dat je het product hoeft te retourneren.

Klachten?
Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over de dienstverlening zoals je die ervaren hebt. Toch vragen wij je vriendelijk om je klacht aan onze klantenservice door te geven. Dit kan per e-mail. Onze medewerkers zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Onze gegevens: info@scoringright.nl

Vragen?
Heb je nog vragen? Aarzel niet om contact met ons op te nemen:
E-mail: info@scoringright.nl